Actuele aanbiedingen op 29.05.2024
Hotline
U hebt hulp nodig?+49-(0)170-7767022Ma - Zo 9.00 - 21.00 u.meer...
Nieuwsbrief
Hartelijk dank voor het aanmelden bij onze nieuwsbrief.
Service
Afbeeldingen
Uitrusting
Nautische instrumenten
GPS
Toebehoor
video, Fender
Andere
Te openen zijpoorten / neerklapbaar zijluik
1. vloer en bovendek van golfplaat
2. zelflozend water vanaf het dek
3. boegbank van golfplaat
4. open achterbank
5. algehele rail (verhoogd in het boeggedeelte)
6. achterste bedieningsconsole - stuurconsole, bestaande uit:
- consoleleuning,
- kunststof consoleglas,
- stuur,
- stuurinrichting,
- stuurinrichting,
- elektrisch bedieningspaneel
- plastic doorvoertules voor kabels en draden,
- tank voor de console afgesloten met een gecanneleerde aluminium klep
7. 4 gelaste meerklampen - aluminium
8. afgeronde overboordplanken
9. 8 aluminium hengeltransporthouders, aan de achterzijde van de boot
10. navigatieverlichting (wit toplicht, groen stadslicht,
rood zijlicht)
11. Lenspomp (automatisch)
12.Stationaire brandstoftank met een inhoud van 70 l
12. Buitenschilderwerk van de zijkanten (enkele kleur, RAL 7016 Anthrazitgrau)
13. Afwerking van de boot (spatbord, C-type rubberprofiel ter bescherming van de dekrand)
14. elektrische installatie (aansluiting van elektrische aansluitingen op het bedieningspaneel*) 15. grote spiegelplaat
16. boogoog
17. Aluminium houder voor spiegelsonarsensor 18, Aluminium houder voor anode
19,.Anode
I.S.M.A. Rescue
(INTELIGENT SYSTEEM MULTIPOINT ADMINISTATIE)
Intelligent beheersysteem op meerdere niveaus.
"Beheersysteem voor een waterscooter, vooral een catamaran."
Het doel van de uitvinding is een geïntegreerd, intelligent systeem voor het beheren van de werking van een schip, in het bijzonder een catamaran, onder andere door zelfoptimalisatie van de bedrijfsparameters van het schip op gebieden als het gebruik van elektriciteit en warmte, selectie van snelheid en tijd voor het afleggen van een vooraf ingestelde route, dekstabilisatie en peilonderhoud, ongeacht de weersomstandigheden, de toestand van het water en het aantal passagiers, inclusief gehandicapten in rolstoelen.
Het systeem zal gebruik maken van internet, wat een onafhankelijke werking mogelijk maakt. Niettemin zullen er om veiligheidsredenen drie niveaus zijn voor de verificatie van de door het systeem genomen beslissingen en een aantal waarborgen met de mogelijkheid om over te schakelen naar handmatige controle. Met dergelijke oplossingen zal het systeem in de loop van de tijd steeds nauwkeurigere beslissingen nemen.
ISMA Rescue, dat overal ter wereld kan worden bediend met een multimediatablet of telefoon via een volledig gecodeerde internetverbinding. U kunt ook video en audio op uw telefoon bekijken vanaf de 8 IP-camera's die op het schip zijn geïnstalleerd, waar u waarschuwingen kunt instellen wanneer er beweging wordt gedetecteerd in door u opgegeven gebieden. Het is ook mogelijk om het schip via GPS te lokaliseren.
1. vloer en bovendek van golfplaat
2. zelflozend water vanaf het dek
3. boegbank van golfplaat
4. open achterbank
5. algehele rail (verhoogd in het boeggedeelte)
6. achterste bedieningsconsole - stuurconsole, bestaande uit:
- consoleleuning,
- kunststof consoleglas,
- stuur,
- stuurinrichting,
- stuurinrichting,
- elektrisch bedieningspaneel
- plastic doorvoertules voor kabels en draden,
- tank voor de console afgesloten met een gecanneleerde aluminium klep
7. 4 gelaste meerklampen - aluminium
8. afgeronde overboordplanken
9. 8 aluminium hengeltransporthouders, aan de achterzijde van de boot
10. navigatieverlichting (wit toplicht, groen stadslicht,
rood zijlicht)
11. Lenspomp (automatisch)
12.Stationaire brandstoftank met een inhoud van 70 l
12. Buitenschilderwerk van de zijkanten (enkele kleur, RAL 7016 Anthrazitgrau)
13. Afwerking van de boot (spatbord, C-type rubberprofiel ter bescherming van de dekrand)
14. elektrische installatie (aansluiting van elektrische aansluitingen op het bedieningspaneel*) 15. grote spiegelplaat
16. boogoog
17. Aluminium houder voor spiegelsonarsensor 18, Aluminium houder voor anode
19,.Anode
I.S.M.A. Rescue
(INTELIGENT SYSTEEM MULTIPOINT ADMINISTATIE)
Intelligent beheersysteem op meerdere niveaus.
"Beheersysteem voor een waterscooter, vooral een catamaran."
Het doel van de uitvinding is een geïntegreerd, intelligent systeem voor het beheren van de werking van een schip, in het bijzonder een catamaran, onder andere door zelfoptimalisatie van de bedrijfsparameters van het schip op gebieden als het gebruik van elektriciteit en warmte, selectie van snelheid en tijd voor het afleggen van een vooraf ingestelde route, dekstabilisatie en peilonderhoud, ongeacht de weersomstandigheden, de toestand van het water en het aantal passagiers, inclusief gehandicapten in rolstoelen.
Het systeem zal gebruik maken van internet, wat een onafhankelijke werking mogelijk maakt. Niettemin zullen er om veiligheidsredenen drie niveaus zijn voor de verificatie van de door het systeem genomen beslissingen en een aantal waarborgen met de mogelijkheid om over te schakelen naar handmatige controle. Met dergelijke oplossingen zal het systeem in de loop van de tijd steeds nauwkeurigere beslissingen nemen.
ISMA Rescue, dat overal ter wereld kan worden bediend met een multimediatablet of telefoon via een volledig gecodeerde internetverbinding. U kunt ook video en audio op uw telefoon bekijken vanaf de 8 IP-camera's die op het schip zijn geïnstalleerd, waar u waarschuwingen kunt instellen wanneer er beweging wordt gedetecteerd in door u opgegeven gebieden. Het is ook mogelijk om het schip via GPS te lokaliseren.
Reddingsboot PHS-R550 -
Reddingsboot PHS-R550 -
Jachttransport aanvraag
Vraag uw jachttransport bij onze partnertransporteur aan! Uw individuele aanvraag wordt gratis berekend. U ontvangt zo snel mogelijk een vrijblijvende aanbieding. Er ontstaan voor u geen kosten als u via deze site www.boten-te-verkopen.nl een aanvraag stuurt.
Reddingsboot PHS-R550 -
Boten en jachtfinancieringen
Vraag bij onze partner voor financieringen uw gewenste financiering of uw gewenste leasing aan! Uw individuele aanvraag wordt omgaand bewerkt. U ontvangt binnen enkele uren al een antwoord.
Reddingsboot PHS-R550 -
Bootverzekering aanvraag
Dit formulier werd reeds automatisch ingevuld, omdat de verzekeringsaanvraag verbonden is met een bepaalde boot uit onze databank. Klik hier als u uw eigen gegevens bij de boot wilt invoeren.
Niveau: 1/3
Niveau: 1/3
Wehring & Wolfes ist seit über 30 Jahren Versicherungsmakler für Yachtversicherungen und Bootsversicherungen. Weil wir als Versicherungsexperten und Yachtsportler Branche und Praxis kennen, bieten wir Ihnen individuell zugeschnittene Lösungen zur Versicherung Ihrer Yacht. Und das zu hervorragenden Konditionen und günstigen Prämien.Wehring & Wolfes GmbHJohannes-Brahms-Platz120355 HamburgTelefon:+49(0)40-87979695Telefax: +49(0)40-87 97 96 91E-Mail: info@wehring-wolfes.deInternet: www.wehring-wolfes.de
weitere boote die sie interessiere koennten
Prijs: € 75.000,00
Bouwjaar: 2018 Lengte: 6.00m Breedte:3.00m
Ligplaats: Spanje
Ligplaats: Spanje
Prijs: € 44.900,00
Bouwjaar: 2024 Lengte: 6.42m Breedte:2.27m
Ligplaats: Nederland, Lemmer
Ligplaats: Nederland, Lemmer
Prijs: € 32.500,00
Bouwjaar: 2008 Lengte: 6.30m Breedte:2.45m
Ligplaats: Nederland, Verkoophaven Goliath Sneek
Ligplaats: Nederland, Verkoophaven Goliath Sneek
Prijs: € 29.500,00
Bouwjaar: 2021 Lengte: 6.30m Breedte:2.20m
Ligplaats: Nederland, Amsterdam
Ligplaats: Nederland, Amsterdam
Prijs: € 24.500,00
Bouwjaar: 2010 Lengte: 6.00m Breedte:2.50m
Ligplaats: Nederland, Rekken
Ligplaats: Nederland, Rekken
terug
Copyright 2007 - 2024 by Carsten Rettig